Backgrounds & Plaid Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 0px; -moz-border-radius-bottomright: 0px; padding: 6px; Border: 10px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Facebook Badge

Pages

Followers

Tuesday, 13 December 2011

M.......A.......L........U

SALAM..

        hola, malam tadi aku ada la terbaca comment kat facebook seseorang ni.. cerita pasal aku..humm
aku sbnarnya rasa bersalah sebab mesej tu cerita  buruk pasal aku,,

      Dia kata mulut aku kurang ajar., panggil dia nama bukan2, aku tak tahu lah siapa yang aku panggil dengAn nama yang bukan2 tu.. tapi aku rasa aku takkan panggil orang dengan nama yang bukan2 selain dari sebab nak bergurau, tapi dalam comment tu ,budak tu marah gila kat aku sebab tu, tapi aku rasa mungkin gurauan aku tu terlebih kot. mungkin salah aku jugak..

       Aku ni jenis yang pendiam,pemalu, tapi sebelum jejakkan kaki kat U, aku dah tekad nak buang rasa malu yang terlampau ni,,, sampai nak tengk muka orang masa tengah bercakap dengan dia pon aku macam tak boleh, pastu nanti ada lah orang cakap aku ni sombong,..tolong lah paham ,aku seorang yang sangat pemalu...

        oke,sambung lagi, disebabkan aku dah bertekad, aku kene lah selalu bercakap, bertegur sapa dengan orang ,supaya aku dapat lawan rasa malu aku yang melampau ni... termasuk juga bergurau,, aku suka tengok orang senyum,ketwa bila aku berbual dengan orang tu, gurauan aku tu hanya nak mengeratkan hubungan sillaturahim he,, juz fun2,, takde niat nak sakitkan hati orang lain,, n lagi 1 nak bagitau,, aku ni bukan jenis yang senang marah,, so takde la perasaan nak balas dendam or nak buat jahat kat orang sangat..dalam kelas pon kalu masa sekolah menengah aku takkan bercakap selagi cikgu x suruh aku bercakap ,macam dia soal ape2 ke, baru aku brcakap...



          Tapi kat U ni ,dalam kelas aku bising, lagi sekali aku cakap aku nak buang rasa malu aku tu, so, aku tak lah takut nak tanya sesuatu kat lecture tentang apa yang aku xpaham...mungkin ada yang cakap aku ni mengganggu..annoying, hmmm,, sori la k kepada sesiapa yang rasa terganggu tu,, . aku sedar x semua orang suke kite wlaupun kita ni kononnye la ramai peminat .. mesti ada certain2 yang x suke ...


       KALAU ADA seseorang yang kenal dengan aku dari kecik tu, mungkin paham aku ni macam mana, n mungkin terkejut bila dia tengok perangai aku sekarang ni...

       
KEPADA YANG SAKIT HATI KAT AKU, AKU NAK MINTAK MAAF SANGAT2,
HARAP KORANG PAHAM KENAPA AKU JADI MACAM NI, SEBAB AKU NAK BERJAYA DALAM HIDUP AKU,, (rasa malu ni sebenarnye jadi penghalang aku nak berjaya)...
     


#AKUSUKABERGURAU#

SEKIAN.

0 comments: