Backgrounds & Plaid Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 0px; -moz-border-radius-bottomright: 0px; padding: 6px; Border: 10px solid #FF0080; margin:1em 20px; } -->
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Facebook Badge

Pages

Followers

Monday, 2 May 2011

AKU TAK SENANG~

SALAM

aku tak senang,pkir pasal DEA, mmbuatkan aku nak post lagi,

besar sangat ke slah aku nih??
kenapa skrg dea bnci sgt aku, aku cuma bgurau, tlong la paham, TAKDE niat lngsung na ckp bnda tu ,sebab 2 perkataan tu, kenapa smpai mcm tu bnci aku,smpai x layan tros, aku dah buat seMaximum mgkin dah, ad ap lagi yg bole aku bwat ?? TLONG BGTAU!!, ap yang awk nak?? TAKNAK PAPE, SY MMG DA BNCI AWK!, tu ke jwpn dlm hati awk?

atau mmg slame nih awk takde prasaan kt sy??
awak cume suke sy sebab sy baik dgn awk,
sebab awk rse dhargai klau dngan sy,

betul ke ap yg sy ckp ni???

betul ke yg sy rase slame nih:  

                                                dea cume suke aku, tp dea x CINTA aku

BTOL KE?????

aku dah memang kecik hati,tapi ape gunenyer, tade sape pon peduli,
tanggung jela sendiri, bukan nak mintak simpati, cume nak berkongsi,

p/s:mungkin klau awak bace post ni, btmbah2 la bnci awk pd sy kan,
tuduh awk macam2,pikir negatif pd awak,tapi ,jgn salah paham, ini sbnarnye bukan tuduh, cume permainan perasaan , cume ap yg sy rase

dan 1 je nak awak tau,

SAYA AKAN SENTIASA SAYANG AWK!

dan

SY CUME MNTAK DHARGAI!
itu sahaja!


SALAM

2 comments:

p.e.y.u.z. said...

pasal perempuan ke ape ni? biase kalau dah sehari or seminggu, ok la ni. kalau pujuk time tu jugak,mmg tak dapat la

sharul said...

Ouh, time kaseh